kursor

GRY

poniedziałek, 25 lutego 2013

Zabierz mnie, tam gdzie życie swój początek ma ...

Myślisz, że jestem z Tobą dlatego, że jesteś fajny?
otóż nie!
Jako XXI-wieczna księżniczka czekam na swojego księcia z bajki,
przyjedzie na swoim białym rumaku zarzuci swoją blond grzywą i porwie mnie do swojego zamku,
za siedmioma górami, za siedmioma rzekami ... -kurcze dlaczego to tak daleko..
więc będziemy żyć długo i szczęśliwie w zamku  z pięcioma wieżami,
wokół będzie biegała gromadka małych książęcych bobasów,
będę siedziała na tronie i wydawała rozkazy.
-Wiesz w sumie ....
jednak on teraz nie może ze mną być, ponieważ
walczy ze smokami!
Tak, właśnie tak.
Wróci kiedy je wszystkie złapie,
ale to potrwa bardzo długo bo smoków jest bardzo dużo kochanie,
a jeśli nie uda mu się wrócić to wcale nie będę płakała, ani użalała się nad swoim losem,
zbiegiem czasu zobojętniał mi książę i jego biały rumak już go nie potrzebuję.
a to tylko dlatego, że tak bardzo Cię kocham ;-*



Kolejny dzień kiedy się obudziłam i zostawiłam wszystkie sny pod kołdrą.



Brak komentarzy: