kursor

GRY

poniedziałek, 25 lutego 2013

Co daje mi siłę?

Siłę daje mi świadomość,że mam przy sobie osobę , którą bez wahania mogę nazwać bratnią duszą, (która jest wtedy kiedy potrzeba mi powodów do dalszego funkcjonowania), oraz kilku ludzi w których nigdy jeszcze nie zwątpiłam. Siłę daje mi taka "pikawa" w sercu, która cały czas dyktuje mi słowa „potrafisz – nie ważne czy stałabym przed poważnym życiowym wyborem, który bezpowrotnie je zmieni czy też przed sprawdzianem, który zaważy na ocenie . Skąd to wiem? Ktoś kiedyś powiedział mi, że życie bez wiary nie istnieje.
Chociaż jestem osobą wierzącą tylko na "swój własny" sposób.
Moja wiara daje mi powody do dalszego życiowego wysiłku.



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Siłę daje mi kawa 2x dziennie! Taka moja recepta;-) Pozdrawiam Adaś