kursor

GRY

czwartek, 7 marca 2013

pragnę Cię ponad normę.






Dotknęłam obiema rękoma głowy, w której bawiłeś się ze mną w chowanego
i mocno ścisnęłam ją. Skulona przytuliłam się do zimnej ściany,
leżałam na łóżku z nogami podciągniętymi pod samą brodę,
łydki obejmowałam rękoma. Nie zobaczyłeś mojej kolorowej sukienki,
nie zjedliśmy razem kolacji, nie spotkaliśmy się już ponownie.
Teraz kiedy o tym myślę, nie jestem w stanie pojąć
ani jednej sekundy spędzonej wtedy z Tobą,
nie mogę pojąć Ciebie- kim lub czym byłeś?
Po prostu tak jak gdyby nigdy nic, zniknąłeś jeszcze szybciej
i bardziej niespodziewanie niż się pojawiłeś. Te skrzydła jeszcze mam.
Dbam o nie, ale nie chcę i nie potrafię latać sama.
Nie gniewam się na Ciebie, możesz wyjść z ukrycia.
Daj mi jakiś znak, czy spotkamy się jeszcze?



when your heart speaks,
take good notes
/kiedy twoje serce przemawia,
rób dobre notatki

***

 i don’t wanna hold my pillow,
i wanna hold you
/nie chcę przytulać mojej poduszki,
chcę przytulać ciebie

***

everything is different
and everything has change

/wszystko jest inaczej i wszystko się zmieniło


  


Brak komentarzy: